onsdag 4 januari 2012

Dags att rycka upp sig lite..

Sömnen lyser fortfarande med sin frånvaro men i övrigt känns det som att livet är på väg att gå åt rätt håll. Idag har jag återigen skapat en ny blogg. Jag vet inte varför jag har det här behovet av att skriva på flera ställen. Tanken är väl att så småningom gå över helt till den andra, men innan jag har bestämt mig för vad jag faktiskt tycker om den sidan så tänker jag faktiskt blogga dubbelt.

Jag tror att jag har det lite terapi för mig att skriva av mig på lite olika ställen.. Jag har självklart ingen som helst aning om ifall folk tycker det är intressant att följa med i mitt liv - men än är det då ingen som klagat :P

Den som är intresserad får gärna kika in på den andra bloggen och säga vad ni tycker där å. http://www.nattstad.se/en08imora
Jag ska försöka att ha i alla fall lite olika fokus på dessa två bloggar, men det märks väl hur det blir ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar