tisdag 12 juli 2011

Att betyda något

Ibland inser  man hur lite man faktiskt betytt för någon. Det svider lite, men det går över ganska snabbt tills man blir påmind igen. Som tur är har jag de senaste dagarna insett att jag förmodligen betyder mer för vissa människor än jag trott. Att hålla fast vid det hjälper när det går emot. Jag har garanterat världens absolut bästa vänner och det finns inget som skulle kunna få mig att byta ut dem.

Nu är det sista arbetsveckan innan semester. Två veckor ledigt och mycket tid kommer tillbringas bakom ratten. Ska hinna med Sthlm-Lund-nånstans på västkusten-Malung-hem till Mora igen och njuta av livet-och sist avsluta sista semesterdagen med att leka modell i Västerås. Lovely :)

Har nog aldrig varit så nöjd med att bara vara jag som jag är nu. Även om det har varit tungt ett tag så är jag helt övertygad om att det är det absolut bästa som hänt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar