fredag 12 augusti 2011

Färdigbråkat!

Jag har bestämt mig nu för att inte bråka på han mer. Nu har vi ju som sagt våran deal, och förhoppningsvis ska vi kunna hålla sams.. Men även om det inte går, så har jag kommit fram till att jag är så less på att bråka.. Det är faktiskt mycket lättare att bara rycka på axlarna :)

Just idag är jag lite trött i axlarna dock.. Tränade igår för första gången sen 28 maj (!) och kroppen tyckte nog det var lite obehagligt till en början :P Men i övrigt mår jag topp och har bestämt mig för att satsa stenhårt på träning nu istället för på alla problem :)

IKEA-resan låter vänta på sig också.. Hade velat åka i helgen, men utan chaufför så går det inte.. Istället blir det på torsdag (då jag har semester) nya katalogen kommer nämligen då och som IKEA-Family medlem blir man bjuden på frukost :) Tror att jag kör latmansvarianten och kollar på alla mina dröm-möbler då och beställer hemkörning. Kostar lite mer, blir lite struligare (eftersom jag har ett jobb att vara på på dagarna) men det får bli så ändå.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar