torsdag 11 augusti 2011

Nya tag.. (igen)

Efter mycket grubblande, en del hårda ord, fler snälla ord... Goda råd från mina fantastiska vänner (Lisa o Mickis) så tror jag faktiskt att jag kan ta tag i livet igen :) Jag och Daniel har gjort en liten deal med varandra, så förhoppningsvis ska vi inte behöva bli osams igen. När jag vaknade upp idag kändes det faktiskt som att vakna upp till ett "nytt liv". Jag känner mig gladare, lättare (inte fysiskt dock :/ ) och allmänt på topp.
Tror att jag har bestämt mig för att bo kvar i Mora. I alla fall ett tag. Tillräckligt länge för att det faktiskt är värt att ta tag i lägenheten och bringa lite ordning. Så nu planerar jag en IKEA resa. Behöver bara ragga upp ett släp och någon som kan köra med släp.. men det löser sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar