måndag 1 augusti 2011

Life's a B*tch

Länge sen jag skrev... skyller på semester och ett allmänt kaosartat liv...

Efter mitt senaste inlägg började det faktiskt kännas bättre. Fortsatte min roadtrip och hade sjukligt roligt med underbara Lisa och Jenny (och självklart också deras respektive och galna vänner :P) Det blev en hel del alkohol under veckan och Lisa fick äran att ha lite lucköppning med mig på onsdagen.. men det var det värt! Jäklar vad kul det var! Måste försöka åka och hälsa på snart igen. Det är ohållbart med 1½-2 år mellan gångerna.

Tyvärr var jag tvungen att återvända hem så småningom, och med Mora kom minnena. En del bra och en del betydligt mindre bra. Förstår inte varför jag har så svårt att bara släppa taget. Det känns som jag kraschlandar gång på gång och än har jag inte blivit härdad mot smällarna. Egentligen vill jag bara fly! Var tom och kollade lägenhet i Falun, det var nära jag tog den, men nekade i sista sekund. Jag är inte redo att lämna än. Även om det är det jag behöver. Måste försöka gå vidare. Men det är svårt. Kanske kommer fly ändå. Den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar