tisdag 4 oktober 2011

Moget..

Igår när jag tränat klart gjorde jag som jag alltid gör när jag kommer ut från gymmet - ställde mig och rökte. Stod och pratade med Anna (instruktören) en stund och upptäckte att Daniels (exets) bil stod på parkeringen. Jag har inte pratat med han på evigheter och funderade en halv sekund på om jag skulle gå in igen med Anna talade mig tillrätta - varför ska jag prata med han?
Annas bil var parkerad brevid Daniels och när hon åker stannar hon till framför mig och berättar att han sitter kvar i bilen. Full i jävulskap blev jag och rökte en extra cigg för att se om han "vågade" gå förbi. Det gjorde han inte. Efter att jag rökt upp gick jag till min bil som stod på andra parkeringen och ser när jag åker att det gör han också - åt heeeeelt fel håll om han nu skulle hem. Detta för mig var fantastiskt skrattretande. Är han inte äldre än så? Jag menar, vill han inte prata är det väl bara gå förbi? Att han sen dessutom har sagt att han inte skulle ha några som helst problem med att träffa mig typ på gymmet var pricken över i:et.
Vad är det egentligen för j*vla barnrumpa jag vart i lag med? I går somnade jag i alla fall med ett leende på läpparna, sjukt nöjd över att han inte längre är en del av mitt liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar