söndag 30 oktober 2011

Störtdykte så jag skulle kunna resa mig

Oj oj.. Torsdag var en av de absolut värsta dagarna på länge. Fick en riktig härdsmälta och det slutade inte direkt bättre än det började. Men nu har jag iaf fått löfte om tätare samtalskontakter så det kändes bra. Fredagen var lite sissådär, varken bra eller dålig. Sen kom lördagen. Shit alltså. Var väl lite seg fram till två tiden och mådde inte alls som jag tyckte jag förtjänade men sen blev jag typ speedad. Fick hur mycket energi som helst och gick runt här hemma i någon sorts glädjerus :) Sen på kvällen fick jag sällskap av den underbaraste och vi har legat o myst större delen av idag :) Glädjeruset har lagt sig lite, känns som att jag har landat lite nu och är som "normalt" folk brukar vara och jag hoppas verkligen att det håller i sig länge den här gången :) (av någon anledning tycker Daniel att jag är roligare att träffa när jag inte mår skit, och jag mår bättre när jag träffar han, såååå kan väl vara värt att kämpa för att hålla kvar känslan) Sen vet man ju aldrig hur det går i slutändan. Men just nu känns det bra. Det är det som räknas.

Är fortfarande förvirrad över mina känslor, men jag ska försöka ta en dag i taget och hoppas på att det reder ut sig så småning om :)
Ikväll väntar dans och innan dess tänkte jag faktiskt försöka sy lite på dräkten.. alltså har jag inte tid att sitta här nå mer just nu ;) - Over and out :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar