torsdag 22 december 2011

Airfryer

Som jag berättar någon gång tidigare så är jag buzzador. Att vara buzzador innebär att man får chansen att prova nya produkter och sedan återkoppla till tillverkaren/leverantören. Nu senast fick jag chansen att prova Philips Airfryer :)

Airfryern är en fuffilurig mackapär som tillåter en att fritera maten utan att tillsätta olja. Egentligen kan man väl säga att det är lite som en liten varmluftsugn. Den är inte större än att den ryms på diskbänken när den ska användas och resultatet är fantastiskt :) häromdagen hade jag middag med goda vänner och tog med mig Airfryern för att även de skulle få uppleva hur bra resultat man kan uppnå utan massa onödig olja. Needless to say så var även de positivt överraskade över hur bra resultat det blev :)

Jag kommer fortsätta använda min Airfryer flitigt och jag rekomenderar gärna alla jag känner (och er därute också så klart) att investera i en. Ni kommer inte att ångra er :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar