onsdag 7 december 2011

Produktiv dag :)

Idag har jag minsann vart duktig o rensat och sorterat i garderoberna. Helt plötsligt har jag översikt äver alla mina kläder. Dessutom (till min stora lycka) återupptäckte jag massa kläder som jag mer eller mindre glömt bort.  Sanningen är ju den att jag har huuur mycket kläder som helst, men man kan alltid behöva mer ;) haha..

Förrutom att ha donat med garderoberna har jag slagit in alla klappar till helgen och packat väskan - förutom hygiensakerna som jag behöver nu i veckan :) eller ja, egentligen imorrn, för imorrnkväll åker jag ju.... Å sen har jag lagat mat också!!

Är faktiskt riktigt stolt över allt jag lyckats åstadkomma idag och det enda som kvarstår innan dagen är fulländad är att jag ska åka iväg och träna om en dryg timme. Kanske att jag diskar också... eller så gör jag det imorrn... vet inte än :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar