onsdag 7 december 2011

shopoholic?

Ok jag erkänner. Det har kanske vart lite mycket shoppande på sista tiden.. Men vad ska jag göra då? Det är inte mitt fel att det finns så mycket snygga kläder just nu. sen kommer det säkert ett helt år då jag inte kan hitta någonting.. man måste ju passa på medan man kan.. eller? ;) haha
Igår beställde jag två klänningar från stylebytyra.se och idag blev jag medlem på en fantastisk sida som heter members.com. Där inne får man massa rabatt på utvalda produkter så då blev det minsann en klänning till.. och en träningstopp.. måste nog röra lite mer på mig om klänningarna ska sitta bra även i framtiden :)

Åååh så jag längtar till leverans.. Jag borde få grejerna i nästa vecka.. Då ska jag lägga upp bilder så ska ni alla få bli jätte avis ;) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar