måndag 27 juni 2011

All in

Nu har jag bestämt mig. Nu får det vara nog. Idag är min sista dag som rökare(!) jag har gjort det förr så inga ursäkter är längre giltiga.
Det är en ny vecka full av nya möjligheter. Jag börjar få lite ordning i kaoset på jobbet och jag har bestämt mig för att det är dags att börja ha en positiv syn på livet igen. Det är som jag alltid har sagt eller de senaste åren iaf Ingenting varar för evigt, inte ens dina problem. Dags att sluta gräva ner sig i alla motgångar. Det kommer ändå komma fler. Jag måste ta tillvara på alla bra stunder istället. Som helgen som var. Då pappa och jag var på Tomteland och fick känna oss som barn igen. Precis så det ska vara.
Måste satsa lite på mig själv nu. Alla andra får tyvärr(?) stå tillbaka en stund. Det är min tur att bli ompysslad av mig, Dags att gå All in! Det gäller allt. Mat, träning, jobb - livet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar