tisdag 14 juni 2011

det går bättre...

Det är fortfarande tungt. Det är fortfarande ensamt. Men det känns inte längre lika ogreppbart. Jag tror jag kommer hitta tillbaka till mig själv igenom det här. Och vem vet, kanske hittar tillbaka till nån annan också. Men det är en annan historia. Vet inte vad han vill och framför allt så vet jag inte vad jag vill.
Jag vet bara att idag känns det OK. Idag har varit en bra dag med få dippar. Idag är den dagen som det vänder. Det känner jag på mig. Har haft viss kontakt med honom under dagen och det har känts bra. Jag vill bara inte att det ska bli som det var förrut. De senaste månaderna var inte att leka med. Men om det blir som det var innan. Eller lite grann somd et var då i alla fall, då blir det bra. Kanske blir det bra ändå. Det känns i alla fall lite bättre.

1 kommentar:

  1. Jag kan ju avslöja att tålamod är det jag har absolut minst av:) Men jag lär mig.. (intalar jag mig själv!) haha, jag är dock väldigt envis, men det är väl absolut du med??=)
    Vad söt du är!!:) SJÄLVKLART står B&B-erbjudandet kvar! Bara du säger till en dag i förväg så jag hinner röja så är jag nöjd;) Det hade varit riiktigt kul att ses, det är verkligen på tiden!:)

    Jag hejar på dig, var dag! Jag tycker du är sjuukt stark som tagit dig igenom alla dessa förändringar! Och du kommer ta dig igenom detta! För du är grym! Och kan inte Helene - då är det omöjligt:) Mitt motto..

    SvaraRadera