tisdag 7 juni 2011

Long time no see...

Det känns som en hel evighet sedan jag bloggade och det är faktiskt med "giltig" ursäkt den här gången :)

Flyttade för en vecka sedan och i min fantastiska nya lägenhet (som ska få lite nya tapeter i veckan) fanns det tills idag inget internet. Hur svårt kan det vara? tänker ni nu... Svårare än man tror om man har mitt flyt. Sitter nämligen på stadsnät och det var nå vajsing med deras sida så jag kunde inte beställa.. Efter många telefonsamtal ledsnade jag på dem och beställde igår direkt från Bredband 2. Den trevliga människan lovade att det skulle ta MAX 24 timmar tills jag hade internet (Stadsnätet sa ca 10 dagar!!!) och Bredband 2 klarade att leverera.. Så därför sitter jag här nu :D

Varför har jag inte bloggat med mobilen då?? Det har jag ju gjort förr.. Det råkar nämligen vara så att det finns absolut NOLL 3G mottagning här i området så det har vart kört. Dessutom långhelg och ledig från jobbet och flyttstök, besök från pappa och annat skoj så har det helt enkelt inte hunnits med.

Bilder från lägenheten kommer när den är färdigtapetserad och möblerad.. Inte så spännande med mitt kaos just nu.. eller?
Sen var jag o pappa  på Björnparken i helgen också. Har inte kollat hur de bilderna blev men kommer lägga upp nå en annan dag när jag inte borde sova ;)

Sov gott allesammans, i morgon är det en helt ny dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar