onsdag 8 juni 2011

Längtar

Jag vill att min lägenhet ska bli klar. De hade inte börjat tapetsera idag heller trots att det var lovat, men målaren kom förbi när jag kom hem och sa att de kommer kl 7 i morgon. De hinner inte med alla rum innan helgen utan två kommer få vänta till nästa vecka :( men men.. de ska fixa kök o vardagsrum i alla fall och får jag bara det klart så kan jag packa upp en hel massa saker :D

Så mycket visioner för hur mitt liv ska se ut när allt är klart och jag kommit till rätta. Jag vill så gärna börja pyssla igen. Dels alla mina kort, men sen måste jag bli klar med moradräkten nån gång. Det är ett riktigt evighetsarbetet, men kul är det :)
Vill göra så mycket. Har massa idéer och får fler när jag kollar runt på vad annat folk håller på med. Så fina saker en del gör. Varför hinner inte jag? Man kanske ska gå ner till 75 %?? Men hur ska man ha råd med allt då? Åååå, det är inte lätt det här. Ett annat problem är ju platsbristen också. Lite svårt att hitta bra ställen att pyssla på i min nya lägenhet. Vill bo stort. Helst i hus. Ska drömma lite framöver och gå på lite husvisningar bara för att... Man måste ju börja någon gång så man vet vad man vill ha sen när det är dags att investera.
Då ska jag i alla fall ha utrymme. Utrymme till klippa klistra, utrymme till att sy, utrymmer till att göra precis vad som faller mig in.

Oj så jag längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar