tisdag 21 juni 2011

Nöjd...?!

Hela min värld har vänts upp-och-ner. Jag har känt mig lägre än jag någonsin trodde var möjligt. Har till och med varit så illa att jag varit hemma från jobbet i två dagar. Men nu.. Det känns som det vänder.
Idag har jag känt mig förvånansvärt tillfreds med livet. Det kanske inte är precis så som jag föreställt mig att det skulle vara, men det känns som jag kommer ta mig igenom det här.
Kanske var det det här jag behövde. Att allt verkligen skulle bli skit för att jag skulle kunna bygga upp mig själv igen. Allt har jag att tacka min fantastiska familj och mina underbara vänner. Utan er skulle jag nog fortfarande vara på botten. Men nu är jag på väg upp. Sakta men säkert. Jag är hoppfull. Och jag har en plan.
Jag vet inte riktigt hur den planen ser ut i detalj. Det ska jag reda ut längs vägen. Men jag ska hitta mig själv igen. Det ska vara bara jag ett tag. Inga mer pojkar i mitt liv förrän jag har hittat tillbaka till mig själv. Nu tar jag en dag i taget. Kanske inte helt nöjd.. Men ganska nöjd ändå, för jag vet vad jag vill! I alla fall en sak som jag vill ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar