tisdag 19 april 2011

Det finns dem...

Det finns dem som skulle kunna tro att nu när jag har köpt denna totalt onödiga (men ack så braiga) app till telen så borde jag vara suuuuper bra på att uppdatera bloggen. Problemet är bara att det inte ingick nå minne till mig i köpet. Så ni får ta det för vad det är helt enkelt

Annars då? Jo jag har börjat mitt "nya" liv för hundrade gången i ordningen men den här gången ska det banne mig bli skillnad! Lite ibland iallafall
Körde på hårt som fan i söndags med ett ben/mag pass på gymmet och benen känns än! Pga sjuklig träningsvärk igår så fick det passet (gårdagens alltså) stå över vilket ledde till att det kanske inte blev den bästa starten på det hela men vafan blir att köra dubbelt idag istället...
Nu ska jag gå och äta lite.. Kan ju inte blogga bort hela lunchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar