torsdag 7 april 2011

Keep it comming

Fler nystarter om vartannat och nu är vi äntligen i fas med dagen idag, eller igår? Ja ja, skit samma om det är idag eller igår. Den senaste nystarten är egentligen ingen nystart än, men det är definitivt en avgörande faktor för den nystart som är på gång.

Igår var jag till Morastrand och skrev på papper för min nya lägenhet! :)
Det är lite udda planlösning kanske, men den är faktiskt ganska charmig. För att inte tala om att det är en hörnlägenhet på markplan med MASSA gräsmatta utanför ;) Helt kung!

De som bott där innan är ett äldre par så inredningen var kanske inte riktigt i min smak, därför dömde jag faktiskt bort den här lägenheten först. Sen kom jag på med lit hjälp från nära och kära att deras inredning kommer ju inte vara kvar när jag flyttar in... Gissa om jag kände mig blond i det ögonblicket... Dessutom får jag omtapetserat i ALLA rum :) Så nu har jag vart på Colorama och lånat hem tapetboken och ska imorgon ringa och flörta med Morastrand så jag får de tapeter jag vill ha. Tydligen får man inte ha för färgstark fondvägg, men det är helt OK med en supersuper mönstrad tapet i HELA rummet? Logiken gick förbi både mig och hon på Colorama i den frågan så nu ska flirtas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar