onsdag 27 april 2011

Go for it!

Med 27 dagar kvar tills det fördömda loppet är det alldeles strax dags att ta sig iväg till gymmet. Inser även jag att gymmet kanske inte är det bästa stället att ladda inför ett lopp på, men jag måste ju träna sånt också och ska man vara helt ärlig så är det betydligt roligare att gymma än att springa... eller?? Med så få dagar kvar och ingen träning så kände jag tidigare idag att det kunde vara läge att anmäla sig till något mer lopp, exempelvis iFormloppet den 17 augusti... Man få välja mellan 5 och 10 km och då jag tog 10an förra året och tyckte det var pest och pina att springa två varv på samma bana så valde jag självklart att göra samma idiotsak i år igen... Dessutom överväger jag skarpt att delta i Blodomloppet som går i Borlänge den 9 juni...

Jag borde verkligen ta tag i den här träningen om det ska bli något annat än katastrof av allt det här ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar