lördag 30 april 2011

Valborg

En fantastisk dag från början till nu, hoppas resten av kvällen blir lika bra.

Dagen började med att jag sov till kl 9(!) någonting så ovanligt att Daniel kände ett behov att ha det på sin statusuppdatering på facebook. Ganska lättad var han också ska tilläggas då jag brukar väcka han kl 6 på helgerna :P
Efter lite mysfrukost med rostat bröd och marmelad bar det av till Borlänge för lite shopping :)
Två klänningar, en kjol och en st MacBook Pro inhandlades! Egentligen två MacBook Pro då jag och Daniel köpte en varsin... De var inte billiga, men efter att ha lekt med den ett tag kan jag nog ärligt säga att det är den grymmaste datorn jag har haft :)

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit hos Daniels mormor och morfar på middag och ska alldeles strax bege mig iväg till Våmhus för att dansa in våren :)

Vad som händer sen vet nog ingen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar