torsdag 14 april 2011

Shit happens..

Ok, jag vet att jag skulle vara bättre att skriva i den här bloggen än den förra. Meeeen.... Shit happens ;) jag har helt enkelt inte haft tid.

I lördags var jag dock BÄST i fråga om att jag faktiskt bytte däck på min fina vuxenbil som jag haft ett par veckor nu. Helt själv gjorde jag det dessutom (!) om man bortser från att Daniel fick hjälpa mig med tjofräsaren så den satt på rätt ställe och så fick han lov att säga vilket håll jag skulle skruva åt.... Men bortsett från det så var det bara jag :D
Lördagkvällen började bra sen med middag hos Daniels moster. Tyvärr slutade den mindre bra när vi kom hem på natten och rök ihop rejält om nån jäkla skitgrej. Osams blev vi jag stormade iväg och Daniel tog ut sin frustration på döda ting... Men som allt annat här i livet varade det inte för evigt.. Knappt en timme tror jag innan vi var sams igen. Min söta.. Så onödigt allt kan vara, men glad att jag har dig! <3

Men sen då, vad har jag vart så upptagen med då? Jo jag har vart SJUK!! Fruktansvärt sjuk har jag varit och ett tag i söndags och en liten stund på måndagen funderade jag faktiskt på om jag inte var döende.. Men så var inte fallet. Vad som var fel är ännu oklart och jag har fortfarande lite feber, meeeeen.... jag ledsnade på att vara hemma så nu är jag tillbaka på jobbet och är tro det eller ej effektivare än någonsin (!) ok, lite överdrivet, men effektiv är jag, om man bortser från nu när det faktiskt är min lunchrast ;)

Time for work again...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar