tisdag 19 april 2011

Om ifall att

"det blev som det blev då det var som som det var" klokt sagt av någon någongång.. (jag tror jag hörde det från någon kollega i Falun en gång i tiden, men om denne är källan till uttrycket är jag inte så säker på)

Nu är i alla fall även denna jobbdag över och jag har som vanligtförträngt att det bara tar 3 minuter att gå till bussen. Så nu står jag här, egentligen sitter jag, och väntar..

Det är mycket som händer nu både hemma och på jobbet. Tyvärr går det inte att skriva om allt just nu så där får ni ge er till tåls Allt har sin tid som man brukar säga.

Bara 43 dagar kvar nu tills jag flyttar in i min alldeles egna hörnlägenhet! längtar massor! det mesta är packat och klart så väntar bara på att dagarna ska gå


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar