torsdag 28 april 2011

Jag önskar mig...

...Något så fruktansvärt tråkigt som mer tid. Just nu är jag mitt i att ha alldeles för mycket att göra på den obefintliga tid jag har till mitt förfogande. Precis som det brukar vara när jag hamnar i sådanna här situationer resulterar det i att jag stänger ner. Orkar inte stressa upp mig även om det kanske behövs, får istället lite för lite gjort.
Funderar på om jag ska låsa in mig på mitt kontor en heldag kanske redan idag(?) och inte göra så mycket annat än att strukturera upp allt. Det brukar bli bättre då. Listor är förmodligen den bästa uppfinningen i världen. Så det ska jag göra nu, listor över hur jag ska få ordning på allt kaos jag tagit över på jobbet det är verkligen kaos allting! och kanske någon lista över hur jag ska hinna med allt hemma också. Det är mycket nu med flytt, "ny" pojkvän, träning och allt annat som man borde göra..
Så får det bli.
Listor - that's my thing!
Kanske ska jag göra en "att inte göra - lista" också?? Vi får se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar