tisdag 5 april 2011

No#2 & No#3

Januari... Det är då det händer grejer ska ni veta. Två av de största och mest betydelsefulla nystarterna i mitt liv hände nämligen just då. Allt började runt den 10 januari då jag fick ett samtal från Jessica på Rättviks kommun med frågan om jag var intresserad av att komma på anställningsintervju för en tills vidare tjänst som enhetschef för personlig assistans. Och kom igen nu, jag är ju inte dum! Självklart var jag intresserad. På helgen var det dags att fira i förskott och för första gången på länge gick jag ut med målet att Jag skulle ha roligt, skit i alla andra ;) Vad som hände den kvällen är fortfarande lite luddigt men jag vet att jag vaknade upp hemma hos Johans kollega :S detta lilla missöde verkar dock ha haft en mening då Daniel och jag fortfarande är ett par och jag är lyckligare än jag vart på flera månader :) På måndagen sen var det dags för intervjun och på fredagen den 21 januari meddelade dem att jag fått tjänsten! Så nystart nr 2 är sedan 15 januari min söta Daniel <3 och nystart nr 3 är nyjobbet sedan 14 mars :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar