tisdag 15 november 2011

19 timmar

Det ser så lite ut... men kan kännas som en mindre evighet. 19 timmar är i alla fall så länge jag varit utan cigaretter den här vändan så är rätt stolt. Även om jag har slutat och börjat om och om igen, så tänker jag inte ge upp.. Nu har jag ju slutat :) Time will tell om det är för alltid eller bara för en period, oavsett vilket så är jag nöjd.
Ska bli skönt att komma hem sen faktiskt och få lite annat att fundera på än tobak.. för det är nästan det enda som snurrar i huvudet på mig nu. Och sen ja.. träning och sömnad snurrar runt lite också...

Undrar om jag ska vara så duktig att jag pallrar mig iväg till gymmet idag? Gudarna vet att jag behöver det... men finns så mycket annat jag skulle behöva göra också. Får väl se vad som prioriterats högst när dagen är slut sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar