måndag 7 november 2011

Dagens insikter

1. Att träna Wii Active efter två timmars dans och dagen innan ett drygt Zumba pass är typisk o-bra... har ont i precis hela kroppen och imorrn väntar en dag med bara möten vilket innebär att jag kommer vara hyffsat stel i kroppen imorrn kväll.

2. Är "lättlurad" när jag ser bra erbjudanden... helt plötsligt har jag nytecknat mitt medlemskap på gymmet, den här gången med personlig tränare en gång i månaden. Visserligen väldigt bra grej som jag funderat på länge... men förstår ni hur drygt det kommer vara att ha någon som kollar av och tjatar på en att göra saker hela tiden??

3. Dygnet har alldeles för få timmar... efter mina beräkningar skulle jag behöva ungefär 35 timmar per dygn för att hinna med allt jag vill och borde göra..

4. Jag borde verkligen inte vara vaken just nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar