måndag 14 november 2011

Lövely

Har haft en helt fantastisk helg, eller ja... lördagen iaf, söndagen mådde jag som jag förtjänade :P
Lördagen började med att jag åkte till Falun och träffade min förra kollega Carina... ååå, underbara Carina - vad jag har saknat dig. Mycket snack och ännu mer shopping vart det :) Lyckades på nå vis bränna 3500 kr på bara ett par timmar, men jag är sjukligt nöjd med alla köp :)

På kvällen sen tog jag o Titti en dejt med Morgan innan vi begav oss ut på sportbaren. Där träffade jag ännu mer underbara människor och kvällen var precis i mitt tycke och smak :)

Nu är det iaf måndag igen och jag vet inte om det är så att jag håller på att bli sjuk, eller om det bara är så att vätskebalansen inte har blivit helt återställd än, det återstår att se... Nu är det dags att jobba vidare - blir mycket städ på kontoret idag också då resten av veckan är så fullbokad så jag knappt kommer hinna vara på kontoret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar