söndag 20 november 2011

Lycklig...

Just idag är det en superbra dag... Vaknade upp bredvid den underbara och hade nästan en heldag med bara massa mys. Pratade en hel del om vart vi är nu och vart det är på väg - men inte blev vi just nå klokare för det. Vissa saker sårade, men jag kämpar på för att ta det för vad det är och inte läsa in för mycket i det.
Egentligen är det inte nå konstigt... Jag förstår varför och jag vet egentligen inte om jag skulle vilja ha det på nå annat sätt. Jag vet bara att jag mår bra nu. Jag vet att han får mig att le och jag vet att jag inte tänker göra om samma misstag två gånger, oavsett om det är med honom eller om jag hittar nån annan... Kanske är han bara en trygghet? Spelar det nån roll så länge vi båda mår bra av det? Äsch.. som sagt - en dag i taget så blir det bra sen :)

Har haft dans nu på kvällen också och det gick SUPER bra det med :) Jag älskar verkligen de här stunderna när jag får åka iväg och bara vara jag på dansgolvet. Det är där jag hör hemma. Tråkigt att det bara är ett tillfälle kvar nu innan det är uppehåll för jul o allt sånt.. Jag hoppas lite på att jag lyckas "hålla ihop" även utan den fristaden. Men å andra sidan kommer jag vara tvungen att fokusera mer på gymträningen framöver så det kanske är bra att jag får även den här tiden? :D

Nu ska jag iaf äta en till rostmacka innan jag ska krascha ner på kudden och ladda för en ny arbetsvecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar