tisdag 15 november 2011

Att hitta sig själv

Nästan varje dag tänker jag att jag vill bort, jag vet inte vart och jag vet inte vad jag vill göra.. Men jag vet att just nu så vill jag inte vara i min vardag. Vissa saker i vardagen älskar jag och de är en trygghet som jag klamrar mig fast vid. Men jag har så mycket drömmar och visioner som inte ryms i min vardag.. Saker som jag vill tro jag kan men inte riktigt vågar prova ändå ifall om att... Det är så mycket lättare att hålla fast vid det gamla, det trygga, även när man vet att det kanske inte är det bästa..

Just nu har jag precis passerar 24 timmar rökfri vilket gör mig otroligt mallig och ger mig kanske en liten tro på mig själv. Måste lära mig att bara ta en sak i taget även när man vill allt på en gång.. Jag ska nå mina mål, jag ska finna mig själv i all oreda - men jag tänker inte stressa.. Den här gången får det ta den tid det tar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar