måndag 21 november 2011

Första passet - check!

Nu har jag haft dejt med Kia och inser att om man bortser från det faktum att jag mest troligt kommer dö lite det kommande året, så kommer jag också få en rätt skyst kropp, förutsatt att jag gör allt jag blivit ålagd att göra nu då självklart :P
Vi började med att göra en BIA mätning som visade att även om jag hade lite lite för mycket fett på kroppen så hade jag på tok för lite muskler.. Tror det var ett underskott på nästan 10 kg i muskler(!) och den stora skurken i min vikt var vätska.. Och tro det eller ej, men det överskottet beror tydligen på att jag dricker för lite vatten om dagarna.. Who would have guessed?
Sen la hon upp ett träningsprogram åt mig som jah idag bara "kände på" jag gjorde alltså inte alla tre set, utan vi gick mest igenom hur övningarna ska göras och vilket motstånd som är lämpligt.. och jag är död!!

Nu dags för ett Zumba pass så jag får känna mig lite "hemma" i träningen igen :P imorrn blir det premiär för att faktiskt fullgöra gymprogramet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar