söndag 1 maj 2011

Back in Buisness

Dagen har passerat helt utan att jag har märkt det. Kan delvis bero på att jag vaknade/gick upp först kl 11 (!) idag. Tror inte jag har sovit så länge på åtminstone två år... helt sjukt egentligen.. Det kanske gick lite vilt till igår efter att jag dansat. Och det var helt o-planerat ;)
Daniel ringde när jag var kvar i Våmhus och berättade att nån snickare som han jobbar med ibland hade hört av sig och ville dricka någon öl. Så när jag kom hem satt det tre pojkar i soffan och njöt av livet. Tyvärr såg jag ingen brasa igår då det var eldningsförbud i mora pga det varma vädret som varit. Men det var ju bara att slå sig ner, blanda en cola-grogg och följa med i pojkarnas tempo  - som turligt nog var lugnt :)
Utgång och kalabalik blev det sen. Full fart (mest på mig) dansade, pratade och drack kanske lite för mycket... Daniels syster och hennes kille var ut också och jag måste verkligen säga att jag tycker om Daniels familj och tur är väl det - lär ju ha en del med dem att göra även i framtiden. Men i alla fall - det var en mycket trevlig kväll och perfekt på alla sätt och vis förutom en sak. Dum som jag var fick jag för mig att jag skulle röka lite innan jag for hem. Och inte ens när jag var rökare kunde jag röka när jag var full eftersom jag började må så dåligt. Som icke-rökare tog det inte många sekunder innan jag fick världens nikotin-kick och hela världen snurrade.
Väl hemma turades jag och Daniel om att må sämst innan vi slocknade på soffan :P
Aningens bakfulla har vi varit idag båda två, men det börjar ordna upp sig igen nu. Imorgon är det vardag igen och dags att börja jobba... Ska nog kolla lite i kalendern och se om jag har något viktigt på morgonen eller om jag kan kosta på mig lite sovmorgon - ÄLSKAR flextid ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar