tisdag 17 maj 2011

Awkward!

Tisdag = dag som jag sover hemma i min lägenhet som även är mitt ex lägenhet. Så här är det två dagar i veckan för att jag ska kunna komma åt mina saker. Varken jag eller mitt ex har så mycket emot det, men nog är det lite konstigt alltid. Den som har svårast för detta är nog min underbara Daniel vilket är fullt förståeligt!


Idag blev dock en dag som ingen annan. Idag kom nämligen Johans föräldrar på oväntat besök. Det kändes riktigt konstigt!
Jag har alltid tyckt om Johans föräldrar, men sen jag träffade Daniel så har jag bara träffat dem en endaste gång - lite snabbt vid vasaloppet. Det är alltså 2 månader sedan jag sa någonting alls till dem och 4 månader sen som jag hade ett riktigt samtal med dem.

Obekväm är bara förnamnet till hur jag kände mig, och jag gissar att känslan var ömsesidig då besöket inte blev så långvarigt.
Lite bra kändes det ändå. Jag menar, Mora är inte den största staden i landet och ska jag fortsätta bo här vilket jag har tänkt så lär jag träffa dem igen.

Nu är i alla fall ordningen återställd och imorgon är det onsdag vilket innebär jobb som vanligt och sen hem till min underbaraste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar