torsdag 19 maj 2011

Obekväm...

Blir mer och mer medveten om att vissa på min arbetsplats uppfattar mig som obekväm. Till viss del kan jag förstå dem. Egentligen tror jag att det bara är en... Strax innan jag började sköttes saker inte så snyggt och många tår blev trampade på. Sen kommer jag inklampandes och ska ta över något som en person har brunnit för i flera år. Jag hade också blivit pissed.
Tycker det är synd bara. För det är inte jag som har valt att den arbetsuppgiften ska ligga på mig. Skulle jag få välja så skulle den inte göra det. Någonting som jag har framfört till min chef flera gånger. Vi ska styra upp det till hösten. Det kommer blir bra!
Jag är helt övertygad om att det kommer bli bra. För mig finns inget annat alternativ. Jag tror dock att jag måste arbeta lite på att vara "mjukare" i min framtoning. Men jag vet inte hur. Jag tycker att jag är det. Men... tydligen inte. Alla har vi något att arbeta på.
Har en hel del andra tår som jag tänker trampa på. Jag måste verkligen försöka styra upp mitt område. Det är synd - otroligt synd att den som haft hand om stora delar av det innan, inte verkar haft något större intresse. Kaos är ett bra ord.

Meeen.....

Ordning är för idioter, Genier behärskar även kaos!

vilket betyder att det här kommer gå skitbra. Ska bara få alla andra att förstå att jag har rätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar