fredag 6 maj 2011

Going up

Inte helt nöjd idag.. Om man bortser från att det ösregnar ute och att jag i regnet ska gå på Rättviksmarknaden så är jag ändå inte helt nöjd.
Trots mina tappra försök med att komma iform verkar min kropp vara totalt obrydd i att hjälpa mig på traven. Jag känner mig starkare, kondisen har förbättrats markant sen jag slutade röka, äter bättre mat mm, Men det syns ju inget!!! Hade visserligen inte förväntat mig nå superresultat på kort tid, men lite framgångar vill jag ju se så motivationen håller sig uppe. Dessutom har jag benhinneinflamation.

Jaja... Lite positivt i alla fall. Har varit sjukt duktig när det kommer till att sy på mitt halskläde till moradräkten. Så en 15 timmar till gissar jag så är den klar. Sen är det bara resten av dräkten kvar, men vi tar en del i taget ;)
Och inte nog med det, idag är det fredag och det innebär att jag nu har inte en, inte två, utan TRE hela dagar med min underbara Daniel. Vi sover på varsit håll två dagar i veckan och det är nästan en plåga.

Längtar till kvällen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar