måndag 30 maj 2011

Visioner

Jag hade en vision idag om att jag skulle gå och träna. Jag kände väldigt starkt för den då det är Anna som höll i Zumban idag. Men som så många gånger förr så blev det inte så. Det är nästan så jag börjar må lite dåligt av att jag fuskar så mycket hela tiden. Men vad ska jag göra då?

Idag hade jag ändå en "bra" ursäkt. Eventuellt får jag tillgång till min nya lägenhet redan i morgon, och då ville jag vara färdigpackad. Nu är det bara nå enstaka grejer kvar som jag ska få ner. Typ datorn och montera ner säng och två hyllor. Resten av möblemanget lämnar jag till Johan (en annan ska ju till IKEA på fredag) Skrivbordet ska jag ta med också.

Jag är nästan lite nervös inför att flytta. Men det känns supersuper bra. I ärlighetens namn så är jag inte säker på om mitt och Daniels förhållande skulle klara så mycket mer av att jag och Johan "bor ihop" och jag skulle verkligen göra vad som helst för att det ska funka mellan oss. Han är så fantastiskt underbar och att han har stått ut de här månaderna är otroligt imponerande. Jag skulle nog inte klara av att vara i hans skor. Men nu snart! Då är det bara han och jag. Då börjar mitt nya liv. På riktigt. Det känns riktigt bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar