måndag 9 maj 2011

From the top

Nu får det vara nog med ursäkter. Även om idag blev full med ursäkter :/
Vågen visar plus och likaså måttbandet. Det är inte OK. Än så länge är det visserligen inte så mycket, men med tanke på hur mycket jag gick upp sist jag var nykär så tänker jag bromsa det här innan det går för långt.
Det är dags att ta tag i det här en gång för alla nu. Träningen ska skötas exemplariskt(!) helst i alla fall och maten ska var nyttig förhållandevis... och inge mer chips, godis eller annat supergott och onyttigt förrutom dagar då man firar ex student och födelsedagar, midsommar får vi inte glömma.. Poängen är i alla fall att det ska minskas.

I morgon är det en ny dag och nya möjligheter. Då jag inte har någon våg hos Daniel ids jag inte följa så noga hur vikten går. Däremot ska jag och mitt måttband bli bästa vänner. I morgon bitti blir första mätningen och sen ska jag mäta varje tisdag morgon tänkte jag.. Egentligen tänkte jag varje morgon, men då kommer skillnaderna förmodligen vara så übersmå att det inte blir nå kul....

Jag kommer även ha noga koll på vad som går in och hur mycket jag tränar. Förhoppningsvis ska jag få till det här nu så jag slipper må dåligt över min vikt som jag gjorde för ett par år sedan...

Wish me luck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar