måndag 23 maj 2011

Buzzador

En gång för länge länge sen registrerade jag mig som Buzzador. Smidigt, enkelt och roligt. Jag fick prova massa eller en hel del i alla fall produkter, berätta om dem för mina vänner och sedan rapportera tillbaka hur jag och mina vänner upplevde produkten.

Idag kom jag att tänka på det där med Buzz igen. Tänkte att det kanske kan vara en idé att uppdatera mailadressen nu eftersom det ändå är ett tag sen jag slutade plugga och kollar således inte den mailen så ofta längre.
Sagt och gjort och då - först då - kom jag på att jag kanske ska kolla studentmailen. Jag har missat MASSA roliga kampanjer som jag hade velat vara med på. SKÄRPNING!
Med rätt mailadress registrerad hoppas jag på att komma igång med Buzzandet snart igen. Är du sugen? Klicka på den lilla röda ikonen här på sidan så kan du läsa mer. Om du anmäler ditt intresse får du gärna skriva att det var Tussen86 som värvade dig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar