måndag 9 maj 2011

Vardagslyx

För att lyxa lite nu innan eller ja, i början av mitt "nya liv" undrar hur många nya liv man kan påbörja under en livstid egentligen?? jaja, skit samma... och dessutom lite för att belöna mig själv för att jag har varit så superduktig och inte bara jobbat lite hemifrån ikväll - utan dessutom har jag städat lite hemma hos Daniel så han förmodligen ska bli glad - oj vad jag glider ifrån ämnet...

Ja i alla fall.. Det jag lyxar med nu som belöning/motivation är att jag ska krypa ner i ett vaaaaarmt bad med massa massa skum och bara mysa och njuta av lugnet av att vara ensam "hemma" en liten stund. Kanske ska jag lyxa till det ännu mer och ha lite melon och juice brevid badkaret så kan jag låtsas att jag är på spa? XD haha..

Sov gott allesammans.. inatt är det jag som går och lägger mig i tid :D tror jag i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar