tisdag 10 maj 2011

Dag 1

Ok, Idag var min första dag i mitt "nya" liv. Ska man vara helt ärlig så har det väl inte gått riktigt enligt planerna. Inte det minsta enligt planerna om man ska vara helt ärlig.

Morgonen gick ju som ni redan vet inte så super bra. Men det sa vi ordna upp till imorgon.
Min nyttiga matlåda jag hade med till jobbet står kvar där oäten eftersom Jessica fick för sig att vi skulle gå till grillköket. Svårflörtade jag följde självklart med MEN till mitt försvar köpte jag faktiskt en kycklingsallad som faktiskt kändes nyttig på riktigt :)
Sen nu på kvällen hade jag tänkt att jag skulle iväg och springa lite eftersom det bara är 14 dagar kvar till Vårruset..  meeeen det gick kanske inte heller som planerat. Istället blev det en timme med rockringen för att kompensera.
Min nya plan är att om det inte går riktigt enligt planerna så ska jag göra det bästa jag kan av situationen. Det viktiga är ju att det blir någonting gjort i alla fall.. Eller?

Annars har jag faktiskt varit riktigt duktig och packat MASSA inför min flytt som nu bara är 22 dagar bort. Inte nog med det så har jag donat om lite hemma så vi faktiskt får plats mellan kartongerna nu :P

Många nedräkningar på en gång nu, men så kan det vara. Det gäller ju att ha nå att se fram emot ;)

Nu ska jag ta tag i mitt halskläde igen.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar