söndag 8 maj 2011

Härlig helg

Så är snart den här helgen till ända och jag kan inte annat än att vara nöjd. Har väl egentligen inte varit så överdrivet produktiv, men det är något jag kan leva med ;)

Igår var jag och Daniel på Rättviksmarknaden igen och jag gjorde lite mera "fynd". Nog inser jag att det är överpriser på marknader, men det är själv grejjen :P
Bland annat köpte jag en skit tuff tavla som en portugiser satt och målade på plats. Han använde sprayfärg, tidningspapper och en tvättsvamp och på 10 minuter hade han fått till ett vackert nattlandskap. Lägger upp en bild på den senare idag.


I övrigt har vi egentligen inte gjort just nånting. Jag har shoppat en ny bikini inför sommaren bara och längtar tills det är tillräckligt varmt i älven för att bada :)

Nu ska jag och Daniel filura lite på vad vi ska göra en dag som denna. Solen skiner och det är varmt som satan... Tips mottages gärna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar