torsdag 12 maj 2011

Kompenserar

Träningen hamnar inte i fullt så stort fokus som jag förutspådde i min vision... men helt ärligt hade jag inte förväntat mig så mycket annat.
Idag har jag i alla fall varit duktig och rockat rockring 30 min istället. Löpträningen och aerobicen fick stå tillbaka då mina benhinnor är döda...
Försöker även att tänka lite på vad jag stoppar i mig också, men i ärlighetens namn är vissa saker bara för goda för att avstå. I morgon är det dessutom fredagsfika på jobbet vilket innebär smörgås från konditoriet, men vafan.. man lever bara en gång ;) Ska se till att klämma in lite träning imorgon också för att kompensera.

Just nu känner jag mig lite sliten så ska gå och dra täcket över huvudet så jag orkar morgondagen - den kan gå precis hur som helst....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar