måndag 23 maj 2011

Tecken?

Imorgon ska jag till Sthlm för att springa Vårruset med mamma. Men jag börjar ha mina aningar om att det kanske inte är meningen att jag ska dit.

Jag har varit helt 100 på att jag bokat biljett i förra veckan. Jag har till och med sagt till Daniel att "nu har jag äntligen fått tummen ur" och det är fler som minns att jag sagt det. Men igår när pappa ringde och kollade vilken tid jag kom fram hittade jag inte bekräftelsemailet eller att de gjort en dragning på kontot??
Så idag skulle jag boka en ny  biljett - en sista minuten, man är ju inte dum ;) - och då funkar inte bankdosan!
Herre min själ, det blev att springa bort till Nordea och hämta ut en ny och nu har jag äntligen fått min biljett.. Men det är ju inte utan att man undrar vad som var meningen med allt detta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar